2013. június 20., csütörtök

Első Díjam! *.*

Wáááááá!
Megkaptam életemben az első díjamat :))))
Ennek nagyon örülök és szeretném megköszönni :))
A díjat Tőle kaptam:
http://whatmakesyoubeautifulonedirection.blogspot.hu/

10 kérdés:
1. Pélaképed?  Talán Demi Lovato-t mondanám :)
2. Szerencseszám?  22
3.Tetszik valaki? igeeen :$
4.Kedvenc banda? Egyértelmű: One Direction <3
5. Milyen blogokat olvasol? öhm szeretem az inkább krimisebb, vicces blogokat amik jól megragadnak "bennem" :))
6.Olvasod az én blogjaimat?  sajnos eddig még nem volt szerencsém..
7. Kedvenc énekes?  fiú: Austin Mahone, Adam Lambert Lány: Demi Lovato, Bridgit Mendler
8. Mióta írsz blogot?  Igazából eredetileg ez a blog május óta van, csak bloggeren volt és júniusban tettem át ide :)) Ez az első blogom szóval...
9. Jó írónak tartod magad? Eggyátalán nem de igyekszem
10. BFF? Öhm sok van. Konkrétan nincs legjobb :)



10 dolog rólam :))

1: imádom a nutelláááát *.*
2: van egy kutyám és 3 cicusom
3: Szó szerint mindenem a zene, nagy álmom, hogy énekes lehessek de addig még kell csiszolni a hangomon :/
4: igazi álmodozó és pozitív ember vagyok
5: meg szeretnék tanulni gitározni
6: szavakkal nem lehet kifejezni azt, hogy mennyire imádom és, hogy mennyit köszönhetek nekik: ONE DIRECTIOOOON! <3 <3 <3
7: elég magas vagyok amit nem szeretek..
8: nem vagyok megelégedve a kinézetemmel
9: sportolok: röplabda
10: tudok zongorázni :)



Írj 10 kérdést:


1: Kedvenc állatod?
2:Tudsz valamilyen hangszeren játszani?
3: Kedvenc bandáid?
4: Milyen stílusú zenéket hallgatsz?
5: Sportolsz? Ha igen mit?
6: Meg vagy elégedve magaddal?
7: Olvasod a blogom?
8: Jelenlegi kedvenc zeneszámod?
9: Mi jellemez téged?
10: szereted a nutellát? xDDD




Blogok amelyek általam díjat kapnak:

10: Earthly Angel
9: Vampire life
8: Bloody Fate
7: Amor.~
6: Jenna és a One Direction
5: London 1D and me
4: Dare To Dream
3: Love In London
1: Love and other drugs

2: Confused life.







3 megjegyzés:

  1. Wííí de ügyi vagyóó!! A 10 dolog magadról nyolcasához én annyit fűznék hozzá, hogy bolond vagy! :( Igenis nagyon szép vagy!!!
    Rozi voltam ♥

    VálaszTörlés
  2. gratulálok a díjadhoz :D
    köszönöm szépen hogy nekem is küldted,aranyos vagy :)

    VálaszTörlés