2013. június 11., kedd

13.Fejezet: Hosszú reggel

Sziasztok! :))) Nagyon jól esnek a kommentek és a látogatók száma is KÁPRÁZATOS! *.* Köszönöm nektek! Mindent köszönöök :))) Most sem késtem -nagyon- sokat. Mint mondtam, amint megvannak a "határok" jön a kövii :))) Iratkozzatok fel, új rész 4-5 komi után. Bocsi, ez a rész piit uncsi és semmit mondó lett....Utó irat: Sajnálom, hogy tegnap kimaradtam. A fejem majdnem szétrepedt ezen kívűl még elég pocsék állapotban voltam.
Jó olvasást! :))))




-Arra jutottunk, hogy mindenképp meg kell ölnünk Ryan-t.....*Harry szemszöge volt-*-

* Továbbra is Harry szemszöge*
Csend van. Egyedül ülök a konyhában egy széken az asztal mellett. Gondolataim a fejemben cikáznak s egymást kergetik. Választ viszont egyikre sem találok.
Mielőtt még elindultam volna aludni muszáj volt innom. A fiúk elmondták, hogy ők már voltak vadászni. Ezen túl azt is, hogy hoztak nekem is egy kis vért. Felálltam a székről majd odaléptem a hűtőhöz, kinyitottam és kivettem belőle egy tasak vért. Feltéptem a zacskót majd egy húzásra megittam az egészet. A vörös, selymes folyadék lezúdult a torkomon. Sebeim is fokozatosan húzódtak össze. Arcomról és a kezemről, illetve a lábaimról is eltűntek a sebek. Mintha ott sem lettek volna. A felsőtestemről viszont nem. Ez az miatt van, hogy meglett a bevésődésem. Most már nem tudok begyógyulni teljesen. Ez az miatt van, hogy ehhez az Ő vére kell.....
Kidobtam a zacskót a kukába majd lépteimet felfelé vezettem. Ám nem a saját szobámba hanem Mel szobája elé.  Hátamat az ajtója melletti falnak döntöttem, majd lecsúsztam a földre. Karommal átkaroltam a térdeimet. Úgy éreztem mellette van a helyem. Most és mindörökké.
A mellettem lévő ajtó kinyílt. Eleanor lépett ki rajta majd rám nézett.
-Hát te? -suttogta mosolyogva.
-Én csak..én.. én csak a fenébe is! Jól van? Bemehetek hozzá?
-Minden rendben. És igen, bemehetsz hozzá. -mosolygott rám.
- huh -fújtam ki a levegőt- Köszi El! -mosolyogtam.
-Nincs mit!
Majd elindult. Néztem ahogyan elugrándozik miközben énekli: "Valaki szerelmeeees!"
Igen, kétség sem fér hozzá, hogy nekem szól. De nem szólok neki vissza mivel nem lenne érdemes. Igaza van.
Kezemet lassan a kilincsre csúsztattam, majd lenyomtam. Beljebb léptem és megpillantottam Őt. Az ágyán feküdt nyakig betakarózva. A takaró alól csak a sérült lába lógott ki. Békésen szunyókált még mindig. Egy ideig még fog is mivel a varázsital -amit Liam kevert és este ezzel altattuk el- még erősen hatott. Apróbb karcolásokkal volt tele az arca is. De ezek csak még szebbé tették. Még így is gyönyörű volt. Mint egy angyal. Közelebb léptem hozzá majd füle mögé tűrtem egy tincset ami a szemébe lógott. Még csak véletlen sem szerettem volna megzavarni az álmát, ezért inkább leültem a földre. Körbe néztem a szobában. Nagy változás nem történt benne. Mikor is történt volna? Hisz alig pár napja van itt. S már így is fenekestül felforgatta az életünket. Szerintem mindenkiét pozitív irányban, de az enyémet leginkább. Életemben először érzem magam igazából szerelmesnek. Igen a nagy nőcsábász Harry Styles szerelmes. Legalább is így fogják beállítani. Pedig nem igaz.
Eggyátalán nem vagyok nőcsábász. Engem mindig mindenkivel összeboronálnak ha már egymásra nézünk meg ilyesmi. Ez hülyeség! Én igen is tisztelem a nőket! És ezt remélem Lody is meg fogja érteni. Persze ha a randi jól fog sikerülni. Tényleg! Randi. El jön velem! Csak még azt nem tudom, hogy hová. Említette, hogy a puccos helyeket nem igazán szereti. Valami szépet szeretnék. Ami káprázatos meg ilyenek. Romantikus első randit szeretnék csak el ne csesszem. A másik kérdés evvel kapcsolatban, hogy mikor. Mivel közbe jött ez az "ügy" ezért halasztani kellene. Melodie biztonsága miatt. Viszont még meglehetne csinálni, hogy a srácok biztosítják a terepet arra. De abban benne van a hibalehetőség. Tökéletesnek kell lennie mindennek. Jézusom! Ne már! Ez egyre lányosabb lesz!
Sóhajtottam majd elfeküdtem a földön. Elhatároztam. Itt fogok aludni. Akkor Jó éjt!


*Melodie szemszöge*


Olyan érzésem van mintha mindenem két tonnás lenne. Alig bírom kinyitni a szemem. Pedig muszáj lesz. De végül is...Kinek árthatok ha még egy kicsit lustálkodok? Nyílt az ajtó.. Hát ez meg ki lehet?
-Még alszik.. Shh! -azt hiszem Zayn (?)
-Vigyázz már! - ez Louis lesz..
-Aucs! Bele rúgtam valamibe! -Niall talán...
-Inkább valakibe! Ez még is mit keres itt? -kuncogott fel halkan Liam.
Igen ezt a hangot megismerem. És ki mit keres itt?! Kibe rúgott bele? Jött be még valaki..
-Sziasztok! Nah mindig alszanak? -Danielle.
-Szia! Te tudtál erről? -Liam.
-Oh De aranyosak! Tényleg nagyon ééééédeees! Igazad volt El az egész éjjelt itt töltötte! -Dani.
-Mondtam én! -Eleanor akkor ezek szerint.
-Hogy mi?! -szólalt meg mindenki hangosabban a kelleténél.
-Mi történik itt? -szólalt meg egy álmos hang.
Mivel több ember tudtommal nincs a házban, ez csak is Harry lehet. De minek aludt itt? Jujj, ez cuki! De nem kellett volna. Aludni még én is tudok egyedül.
A derekam szörnyen fáj! A lábam pedig szúr. A karom nem érzem. Tökéletes reggel! Lassan felnyitottam a szemem. Nyögtem vagy inkább nyöszörögtem egyet hangkiadás képen. Erre mind a hét szempár rám szegeződött.
-Öhm Jó reggelt! -kezdtem el
-Jó reggelt! -jött egyben a válasz.
Innentől azonban lemaradtam. Mindenkiből előtört a kérdezés roham.
-Elééééég! -kiáltottam fel.- Egyszerre csak egy!
-Oké akkor majd én. Először is: Hogy érzed magad? -Zayn
-Mindenem fáj! -nyafogtam. -Ezek szerint nem álom volt? kérdeztem vissza.
Erre megrázta a fejét. A levegő egy pillanatra belém rekedt. Ryan erős, nagyon erős. Ráadásul Harry-n is sebet ejtett. Apropó, Harry? Felé fordítottam a fejem és végignéztem rajta.
-Rólad hol vannak a sebek?
-Vámpírok vagyunk, ön gyógyulunk. Kivéve ha már...
-Ha már megvan a bevésődés? -vágtam belé.
-Igen, de honnan tudod? -nézett mindvégig a szemembe.
-Mivel beléd látok- felhúzta a szemöldökét- Tudom, hogy mire gondolsz.
-A-az nem lehet. Azt csak a vámpírok tudják.
-Hát pedig én nem vagyok vámpír -értetlenkedtem- Gondolj valamire!
-Rendben.... -majd pimasz mosoly volt a száján.- Kész!
Megnéztem.
-Fúj te perverz! Ne is álmodj róla! -forgattam meg a szemem.
-Mire gondolt? -kérdezte Niall.
-Rá és Rám az ágyban -röhögtem el és azt hiszem tiszta vörös is lettem.
Mondanom azaz írnom sem kell, hogy hatalmas röhögés keletkezett a szobában.
-Most miért?! -nézett rám kiskutyaszemekkel.
-Csak... Na, de mondom, hogy "beléd látok"!
-Louis ez lehetséges? -fordult Louis felé Hazza.
-Nem tudom..Nézzük mással is meg tudod-e csinálni? Niall gyere. -ültettem elém- Mehet!
-Szép szemed van! Néztem bele neki. Amúgy nem látok semmit de úgy is a kaja-nevettem el.
-Ezek szerint csak Harold barátunkkal működik. Utolsó próbát azért tartunk! Öhm mondjuk Zayn! Gyere csak ide szépfiú! Na csüccs! -lelökte Niall-t és a helyére ültette Zayn-t- Csinálhatod!
-Rendben! Basszus mindegyikőtöknek milyen szép szeme van! -nevettem el ismét- De semmit sem látok... Ez mit jelent?
- Nem tudom.. Ilyennel még nem találkoztam.. ez különös.
-Jól van Stu!
Mindenki rám nézett, Louis meg csak mosolygott majd megszólalt:
-Ezt rég óta nem használtad.
-De vissza kellene hozni. Szeretem ezt a nevet!
-Haha! Én nem! Mázlid van, hogy neked nincs ilyen neved!
-Öhm skacok valamiről lemaradtunk? -szólt bele Liam.
-Ja! Csak annyi, hogy kisebb korunkban a suliban mindig Louis volt a menőcsávó ezért állandóan minden kis ovis lányt is maga után vonzott és ha felismerték akkor mindenki odarohant..Ezért kitaláltam neki a Stu nevet ami a stupid azaz buta/hülye szóból származik és ezen kívűl volt még ilyen álruha szerűsége is -nevettem el- azt hiszem Stacy-nek ígérted meg, hogy elveszed feleségül ha megcsinálja a feladatát -röhögtem be végleg.
Itt már mindenki szakadt a nevetéstől. Hirtelen azonban néma csend lett de bekorgott Niall hasa amin szintén mindenki röhögött. Mivel már dél volt ezért végül úgy döntöttünk, hogy lemegyünk ebédelni. Ez nehézkesen ment...
-Mel mit segítsek? -kérdezte Harry.
-Hát nem tudom, először talán segítsetek lábra állnom.
Ez úgy nézett ki, hogy Harry megpróbált a derekamnál emelni de rászoltam, hogy hagyja abba mivel a hátamon a sebek égni kezdtek. Ezek után Zayn fogta a jobb kezem mivel a bal van eltörve és úgy húzott. Ez rosszabb volt. Újból vissza..
-Próbáljuk meg úgy, hogy..ki is a legerősebb? -kérdeztem.
-Én! -szólt egyszerre mindegyik fiú.
Ezen Dani, El és én megint elröhögtünk egy ideig. Majd megkérdeztem még egyszer de kulcsszóval:
-Ki bír el engem?
- Drágám, Téged itt mindenki elbír mivel vámpírok vagyunk- ecsetelte Tommo.
-Jó akkor a terv: emeljen fel valaki úgy, hogy a hónaljamnál fog. És így lábra tok majd állni és valahogy lebicegek a lépcsőn.. Na ki az ész?! Még szép, hogy én! -dicsekedtem.
Megforgatták a szemüket majd Liam valósította meg a tervem. Kemény öt perc próbálkozás után végre állok! Jön a lépcső...
Jobb kezemet dobtam át Niall vállán és így szökdécseltem le a lépcsőn. Leértünk. Végre!
-Amúgy mi az ebéd? -kérdeztem meg.
-Spagetti! -vágta rá Eleanor.
-Azt szeretem!
-Tudjuk. -mosolyodott el.
Elindultunk teríteni. Jobban mondva megindultam, hogy majd én megterítek de megállítottak, hogy szó sem lehet róla... Majd leültettek és itt vigyáznak rám nehogy valamit is tegyek..
-Ne már! Tudjátok milyen szar érzés! Amióta beköltöztem csak a bajt és felfordulást csinálom ráadásul még segíteni sem engedtek! Komolyan mondom elköltözöm! -durciztam be.
-Te hülye vagy! -szólt Louis majd mindenki helyeslően bólintott. KÖSZÖNÖM!
-Ne mérgelődj inkább egyél! -szólt Zayn majd levágódott mellém és enni kezdtünk....



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Harryől olyan cuki volt hogy ott aludt Mel mellett! <3 Várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.!! Harry olyan cukii.!! Mel képeségével pedig megleptél.!!! Hamar hozd a kövit.!
    xXORSI <3

    VálaszTörlés