2013. június 15., szombat

15.Fejezet: Nem kívánt csók..

Sziasztok! Meglett minden és ezt a részt nagyon gyorsan hoztam mivel sok a dolgom. Mennem is kell UI: kövi rész 4 komi és 2000 oldalmegjelenítés. Sziiiasztok!




-Nem engedtem el Harry kezét és Ő sem az enyémet....
-




Bámulatos volt. Kb egy méter magason voltunk és körbeölelt minket a fény. Egymást néztük miközben ujjaink összekulcsolódva maradtak. Nem bántam, hogy Harry összekulcsolta őket, így sokkal nyugodtabb voltam. Elvégre nem mindennap repked az ember....
Hirtelen a fényből előteremtek ilyen kis csillagok és lepkék. Rászálltak a hátamra mire én közelebb húzódtam Harry-hez. A lények rátelepedtek a hátamra majd a lábamra. Először égető érzést éreztem majd egy ponton szúrni kezdett. A szúrós érzés egy percig sem tartott és utána nem éreztem semmi fájdalmat a helyeken. A furcsa alakú teremtmények megközelítették a gipszemet majd nekicsapódtak de lepattantak róla. Ezt rengetegszer eljátszották míg egy rászállt az orromra. Belenézett a szemembe majd úgy mint Harry-vel, vele is gondolatban beszéltem.
-Hali, Légy szíves szólj a Bongyinak, hogy szedje le ezt a keményet mert nem férünk hozzá..
Bólintottam. Meg talán el is mosolyodtam hiszen rettentő aranyos, kicsit orrhangon beszélt. Persze, a Bongyi-n is mosolyogtam. Észben kaptam és a kíváncsi "repülő-társam" felé fordultam:
-Hazz, azt kéri, hogy szedd le a kezemről a gipszet mert nem férnek hozzá.
-Rendben, csak ne nézz ide!
Egy bólintással neki is a tudatára adtam, hogy értem. Mivel nem találtam semmi érdekeset amit nézhetnék (a cuki kis tündéreken és Harold-on kívül) becsuktam a szemem. Éreztem, hogy Harry elenged a jobb kezével és egy kézzel szedi szét a gipszet. A gipsz lejövetelét egy hangos kattanás és reccsenés jelezte amit reméltem, hogy nem az én kezem adott ki. Szemeim kipattantak ám nem mertem lenézni a kezemre. Harry a jobb kezével megfogta arcomat majd a sajátja felé fordította evvel késztetve, hogy nézzek bele smaragd zöld szemeibe. Volt benne egyfajta ragyogás...
A varázsteremtmények
a kezemre özönlöttek majd égető érzést éreztem, egy kattanást majd mintha tűkkel szúrkálnák: apró szúrásokat. 
Ezek után a varázslények eltűntek és a fény is egyre halványodott. Lassan ereszkedtünk a földre. Mikor mindkét talpammal éreztem a földet megkönnyebbülten felsóhajtottam. Bár káprázatos érzés volt repülni de jó érezni a földet. Egyből megöleltem Harry-t, akit ez  meglepett ám visszaölelt. Fülébe suttogtam egy köszönöm-öt és átnéztem a válla felett. A többiek le voltak dermedve s mindegyikük szája egy "o" alakot formázott.
Elléptem Harry öleléséből és épp indultam volna amikor fejembe belehasított valami majd forgott velem a világ s minden elsötétült. Ennyit tudtam kinyögni:
-Harry segíts......


*Harry szemszöge*


Hihetetlen érzés volt ez az egész. Ilyenről még nem is hallottam és látni sem láttam hasonlót. Ezekből is látszik: Ő különleges.
Mikor leszálltunk, megölelt. Érzékeim megtöltődtek a kellemes illatával, ezen kívül hihetetlenül jól esett az ölelése. Egyszerűen megnyugtat. Megköszönte amit tettem de erre nem volt semmi szükség. Érte akármit megtennék de tényleg.
Ép ellépett az ölelésemből és fordult meg mikor hirtelen hozzám szólt:
-Harry segíts...
És összeesett. Persze nem a földre hanem időben odaértem és a karomba. Jó érzés újból a karomban érezni de nem e képen.
-Segítsetek már! Louis most mi történik?! -kiabáltam rájuk.
-Hozd ide Harry! -szólt Zayn és intett a kanapé felé.
Oda siettem Lody-val a karjaimban és finoman letettem az ágyra. Mindannyian köré gyűltünk majd ébresztgettük.
Tíz perc után a szemei kipattantak és idétlenül kezdett el vigyorogni. Körbenézett majd felpattant és egyből futásba kezdett. Jajj ne! Már megint?!
-Kapjuk el most egyből és akkor semmiben nem tesz kárt!- szólt Liam.
Mindenki bólintott majd utána eredtünk. Eszméletlen gyorsan szalad és ember létére nagyon jól bírja. Az egész házon átüldöztük majd a kiindulási ponton -azaz a nappaliban- vetődött rá Niall. Mindenki odaért és heten, jobban mondva hatan  fogták le. Én vele szemben helyezkedtem. Két kezem közé fogtam arcát és kényszerítettem, hogy nézzen bele a szemembe. Ez meg is történt:
-Melodie!
-Harry? Segíts kérlek, én ezt nem direkt csinálom!
-Mond meg hogyan és segítek!
-Kérlek most engedjetek el. Hív a mesterem aki ezt tette velem. Valamit művelt velem és nem tudom elmondani nektek mivel nem megy. Most magához hív, engedjetek el kérlek!
-Egyedül semmi képen nem mész!
-Akkor kövessetek de észrevétlenül!
-Rendben.
-Megbízol bennem?
-100 %-ig! Miért?
-Mikor odaérünk ne ugorjatok neki! Még csak véletlen se, várd meg ameddig jelt adok.
-Értem. Kérlek vigyázz magadra!
-Rendben.
-Srácok! Engedjétek el! -szóltam mindannyiuknak.
-Mi?! Hipnotizáltak vagy mi van? -szólt idegesen Louis.
-Engedjétek el, bízzatok bennem! Elmondom ha elengeditek...
A srácok lassan de elengedték Mel-t aki ismét rohanásba kezdett.  Intettem a fiúknak majd mikor utána mentünk mindent elmondtam nekik. Bólintottak, hogy értik.
Melodie lassított ez jelezte, hogy közeledünk. Ahová mentünk nem volt más mint... a Hyde park? Intettem a srácoknak, hogy ideje elbújni. Mindannyian egy tágasabb bokor alá bújtunk be. Eleanor és Danielle pedig bokorrá változtak. Mel megállt előttünk majd hirtelen megjelent egy sötétebb ruhás ember... Az arcát nem láttam de biztos voltam benne, hogy ismerem. A pasi hirtelen hátra nézett ám minket nem láthatott. Mi viszont tökéletesen őt.... Felismertem. Erre miért nem gondoltam?! Ryan..... Kezeim ökölbe szorultak.
-Fiúk ez Rayn! -suttogtam oda.
Mindegyikőjüknek a szemében haragot láttam..


*Melodie szemszöge*

Láttam Harry-éket elbújni a bokrok mögött. Azok a bokrok pedig El és Dani. És ha már felsorolunk, előttem pedig Ryan. Kinyírom ezt a kis szemétládát!
-Nos szió Cukorfalat.
- Rohadj meg!
-Hogy mondtad?!
-Neked is szia! -megijedtem tőle...
Elnéztem a háta mögött és Harry-vel néztem össze.
--Most? -kérdezte meg.
-Nem, még várjatok!
-Mit nézel cukikám? -szólt közbe Ryan..-Van ott valaki?
-Nem nincs senki... -mentegetőztem...
-Hát jó akkor csókolj meg!
-Harry, azt akarja, hogy megcsókoljam és a testem is csinálja kérlek bocsá..És ennyi volt. Testem és érzékeim felett uralkodik így hát kénytelen voltam megtenni. Ajkammal letámadtam az övéit és ez a rohadék még bele is mosolyodott a csókunkba..

4 megjegyzés:

  1. Jó lett!!!!
    Nekem nagyon bejön!
    Remélem a srácok hamarosan kinyírják Ryan-t! Mondjuk a kövi 1-2 részben! :D

    VálaszTörlés
  2. Nyírják már kia azt a kis Khm-t! És igen is soook sok sok fejezetes lesz ez a blog! Mikor jön a kövi?? *-* ♥♥♥
    Rozi voltam :D ♥

    VálaszTörlés
  3. váááh!
    jöjjön a kövi!
    a kövit akarom!
    XD

    VálaszTörlés