2013. június 2., vasárnap

8. Fejezet: Csajosest

-Miután mindenkit megpuszilgattam és megöleltem felvettem a cipőm és elindultam...-




Az út eseménytelenül telt. Emberek sem jártak az utakon és kihalt volt minden. Csak néha-néha tűntek fel emberek, akik vagy a barátaikkal sétáltak vagy pedig futottak.
Régebben én is futottam és rengeteget edzettem másféle formában is. Visszatérve az útra. Húsz percnél nem lehetett több.  Kb 20° lehetett de nem bánom.. Szeretem ezt a típusú időjárást. Mivel változatos és kiszámíthatatlan.
Odaértem Perriék házához majd megnyomtam a bal oldalon lévő csengőt. Nem telt el sok idő, kinyitotta az ajtót majd a nyakamba ugrott.
-Végre itt vagy!
-Nem is késtem!
-Tudom, csak én vagyok türelmetlen. -nevet- Gyere beljebb, a családom többi tagja elment két napra szóval miénk a ház!
-Szuper! Valamit úgy is eltörünk...-röhögtem el.
Beléptem majd levetettem a tornacsukám. Éppen hogy felegyenesedtem Perrie már húzott is maga után a nappaliba. Majd megosztotta velem az első programot:
-Szóval, szokásosan énekeljüüüüüünk! -nyújtotta el.
-Rendben, és mit is?
Majd megrántotta a vállát. Gyönyörű hangja van csak ezt nem hiszi el. Mindig így szoktunk ökörködni, hogy énekelünk először mivel nagyon szeretünk énekelni. Mikrofon viszont nem volt a karaokészetthez így  egymásra néztünk.
- 1...2....3! -szólt Pezz majd mindketten rohantunk keresni egy "mikrofon szerűséget".  Én rávetődtem a tévétávirányítóra Pezz pedig elrohant... Kicsivel később visszatért egy wc pumpával.
- Ez most komoly?!
-Nem! -majd eldobta. A dobása kis híján kivitte a vázát.
- A-a kislányom, nincs ilyen! Vidd szépen vissza oda ahonnét elvetted! -anyáskodtam.
- Rendben mami...
Majd megint eltűnt. Mikor visszaért a kezében volt egy spray flakon. Beálltunk a Tv elé majd elkezdtük énekelni a soron következő számot. Szerintem elég jó volt az összhang. Két óra éneklés után kifáradtunk, illetve meguntuk. Úgy döntöttünk következő állomás a konyha lesz.
-Akkor jöhet a szokásos? -kérdezte.
-Persze!
Majd elővettük a hozzávalókat. Nem állt másból mint: gumicukor, kakaó, banán, kis rum és tejszínhab. Meg csokik amiket találunk. Mag erre szoktunk még különböző csoki szirupokat. Általában ezeket én keverem össze.


Hamar végeztünk, így hát enni kezdtünk. Nagyon laktató kaja ez szóval több mint fele megmaradt. Még a fotelban űltünk mikor elkezdte a kérdésrohamot:
- És most hol is laksz?
- Louisnál és a csapatánál.. A híres One Directionnél. 

- Azt a! És mégis hányan éltek együtt?
- Háát.. Én meg öt srác. Meg néha nálunk laknak Louisnak és Liamnek barátnője.
- Én szamár elől! Öt sráccal élsz együtt?! Nem szakadsz szét? -kérdezte vihogva.
- Hülye! -majd vágtam egy nagyon furcsa grimaszt és bele bokszoltam a vállába.
- Áucs! -fogta meg az említett helyet- Nah és tetszik köztük valamelyik?
- Nem... Olyan testvér szinten állok velük.

- Tudod mikor hiszem el! -röhögött - Gyere, nézzünk róluk képeket az Interneten.
- Rendben.
Majd felálltunk és odamentünk a laptophoz. Hihetetlenül sok képet és videót megnéztünk róluk. És képletesen választottunk is. Mivel egyezik általában az ízlésünk ezért mindketten Zayn-re mutattunk, de nekem a "tesóm" Zayn, plussz amúgy is jobban mutatna Perrie mellette. Szerintem összeillenének. Csak van az a hülye vámpírdolog...
- Neked tényleg nem tetszik egyik sem? -kérdezte.
- Nem.. de Ryan után kell még kis idő...
- Tényleg, vele mi van?
És elmeséltem neki azt a bizonyos estét. Kivéve persze, hogy lehet ő is vámpír...
Csodálkozva és hüledezve hallgatta az egészet..
- Oké, most már végig mondtam, témaváltás! -kiálltottam. - Mondjuk hajcsinálás!
- Rendben! -tapsikolt.

Körbefontam a fején a haját, majd ő is megcsinálta velem ugyan azt. Ezek után elmentünk egyesével fürdeni úgy, hogy a hajunk véletlenül se essen szét. Miután mindketten megfürödtünk felmentünk Pezz szobájába. Leültünk a hatalmas ágyára majd kifestettük egymás körmét. Elalvás előtt még beszélgettünk majd elaludtunk.


* Éjszaka *


Éppen az álmok legjobb részében voltam amikor megéreztem a testemen egy hideg kezet. Olyan hideg volt mint a halottaknak. Várjunk csak... Vámpíííír! Szemeim kipattantak ahol megláttam Ryan igéző vörös szemeit. Egy ezredmásodperc alatt egyik kezét a számra tette, hogy véletlenül se kiáltsak. Mivel kiáltani nem tudtam ezért elkezdtem kapálozni és rugdalni. Evvel annyit értem el, hogy a drágalátos exem a teljes testét rám 'pakolta', hogy ne tudjak mozogni...
- Mi van Baby?! Nem is hiányoztam?
- mivel mozogni és beszélni nem tudtam, ezért csak a fejemet ráztam nemlegesen.
- Na idefigyelj! Vagy visszajössz hozzám önként vagy hatást gyakorlok rád! Értetted?!

Felemelte lassan kezét a számról mire én:
-Rohadj meg! Tudod mikor megyek hozzád vissza te seggfej! -sziszegtem a fogam közt.
- majd pofonvágott úgy, hogy szerintem látszottak arcomon az ujjai- Ez esetben...
Majd kényszerített, hogy a szemébe nézzek. Valamilyen hatást gyakorolt rám, ahogy ő mondta. Nem tudtam ellenkezni. Olyan volt mintha külön irányítást kapott volna a testem és az érzékeim.
- Most pedig megcsókolsz! -suttogta a fülembe.
Hirtelen hatalmas vágyat éreztem erre a cselekedetre. Hevesen támadtam le az ajkait mire ő csak belemosolygott a csókomba. Majd mondott egy "elég" szót és a testem leállt.
- Most elmentem Édes! Majd még találkozunk! -és adott egy búcsúcsókot, én pedig azonnal álomba zuhantam.








Sziasztoook!  A blogom mint láthatjátok átköltözött erre az oldalra. Meg szeretném köszönni Beának a csodálatos kinézetet! Úgyhogy: MINDENT KÖSZÖNÖÖÖÖÖK!
Köszöntöm minden új olvasómat! A következő rész 1-2 komi után! :))

3 megjegyzés: