2013. június 18., kedd

16.Fejezet: Akció

Sziasztoook! Az előző rész lehet tényleg kicsit laposabbra sikerült de ez remélem kárpótol majd titeket! Amikor ezt a részt írtam akkor még csak 2 komi volt és 2013 látogató továbbá 1 feliratkozó :)) (szintem vicces, hogy 2013 és a 2013-mas évet írjuk napjainkban)
A rész tartalmaz káromkodást!

A lényeg! Mivel volt egy feliratkozó így a kövi részt SEM fogom feliratkozókhoz kötni de természetesen örülnék neki ha lenne.
Új rész: 2400 látogatónál és 4 kominál :)))
Utóirat: meleg vaan xDD igazi nyár! a részek lehet kicsit rövidebbek de a meleg elveszi az ihletem xDD Puszi: Zsófii :))




-Ajkammal letámadtam az övéit és ez a rohadék még bele is mosolyodott a csókunkba..-



-Elég! -mondta, majd a eleget is tettem a kérésének.
Ez egyszerűen gusztustalan volt. Irtózok ettől a féregtől. De egyszer bosszút fogok állni, ígérem!
Átnéztem a válla felett Harry íriszei után kutatva. Ám az egyik bokor eltűnt...
A másik bokor ágai között hirtelen megpillantottam Őt. Áradt belőle a düh. Észrevette, hogy figyelem ezért belenézett a szemembe:
-Ez mégis mire volt jó? -kérdezte Hazz.
-Sajnálom, nem tudok elenne mit tenni... Amit parancsol kötelező engedelmeskednem...
-Értem de ez akkor sem jó! Kinyírom!
-Mindjárt adom a jelet, addig várjatok! Amúgy hová tűnt onnan valaki?
-Az El volt és ott van mögötted madárként a fán..
-Oh Édesnyuszifülem! Biztos nincs ott senki, igaz?! -nevette el Ryan.
-Biztos! -köptem oda neki a szavakat.
Torkig vagyok az idióta beceneveitől. Ép elméjű lény közelében sincs. Teljesen nincs magánál. Szemei sötét bordóak, fogaival ajkát harapdálja amit kis idő múlva szólásra is nyit:
-Ha tényleg senki sincs ott akkooooor -nyújtotta el- Azt akarom, hogy szopj le!
-Mi?! Te nem vagy normális!
Arcomon most tényleg megdöbbenés futott át. Szemöldökeimet felhúztam, szám pedig felvette azt a bizonyos "o" alakot. Mindent kinéztem volna Ryan-ból csak ezt nem!


*Harry szemszöge*


Valamit nagyon beszélgetnek... Az előbb "beszéltem" vele mikor is azt mondta, hogy hamarosan adja a jelet. El ott van mögötte egy fűzfán és hallgatja a beszélgetésüket. Amint valami történik, egyből szól Louisnak. Igen, Ők is tudnak úgy beszélgetni mint mi. Jobban mondva csak Louis olvas El gondolatában hisz' Melodie egyedülállóan tud csak az enyémben olvasni.
Louis megmerevedett majd Eleanor-madárra nézett. Keze neki is ökölbe szorult. Bólintott egy látványosat, hogy El is lássa, hogy értette. Majd ránk nézett. Végigmondta azt amit neki mondott El és én ezen teljesen kiakadtam. Kinéztem a bokorból, hogy hogyan alakulnak a fejlemények. Mel most térdel le kezét Ryan övcsatjához vezette..
Nem bírtam magammal. Kirohantam a bokrok közül egyenesen neki Ryan-nek. Nem lepődött meg, mintha direkt provokált volna. Azomban a vámpír ösztönök benne is ott vannak ezért észrevett és maga elé szorította Lody-t. Élő pajzsként használta mivel sejtette, hogy így nem megyek neki. A többiek is a nyomomban jöttek ám ők is megálltak.
Melodie-t a hóna alatt karolta át és ezáltal szorította magához. Látszólag nagyon szenvedett és rettentő fájdalmas volt neki. Segíteni akartam de nem eshettem Ryannek. Melodie rám nézett ám amikor ezt észrevette Ryan, akkor letakarta Lody szemét. A francba, rájött!
-Csak nem ennyire ostobának hisztek, hogy nem szúrom ki ahogy Styles nézi a cafkám szemét, hogy nézzen rá! Ugyan már!
Morogtam egy sort. Egyszerűen alig bírtam már magammal. Hogy mer Melről így beszélni?! Mi legyen most?! Érzékeimet hihetetlen harag, düh, idegesség és aggodalom töltötte el.
Ám hirtelen valami vagy inkább valaki hátulról támadást intézett felé. Eleanor tigris alakban támadt rá ám időben le tudott hajolni Ryan. Egyik kezével elkapta El bal hátsó mancsát majd megpörgette és eldobta. Louis egyből repült utána s elkapta. Letette Eleanor-t egy fa tövébe és odament mellé Danielle is segíteni. Louis pedig visszajött.
A park időközben teljesen kiürült az ég is besötétedett. Az eső pedig szemerkélni kezdett.. A cseppek lassan áztatták el a ruháinkat és hajunkat. Azonban Mel szorítgatásából nem engedett...
Villámlott egyet majd Ryan ördögien felnevetett.
Melodie nyöszörgésbe kezdett. Teste remegett. Hirtelen nyelt egy hatalmasat majd elkiáltotta:
-Most!
Majd tökön rúgta Ryan-t aki ennek hatására elengedte és a földre rogyott. Mel amint földre ért, elrugaszkodott a talajtól és felénk ugrott. Nem tétlenkedtem, elkaptam és odarepültem vele Elhez és Danihoz. Nem akartam ott hagyni Mel-t. De muszáj volt hiszen most vagy soha (Ryan-re értve). Danielle ilyen futónövényszerűséggé változott és indákkal tartotta a földön Lody-t. Ezt az úgymond óvintézkedést muszáj volt megtenni mivel Mel még Ryan hatalma alatt van.
Újult erővel mentem vissza ahol a következő látvány fogadott: Ryan e földre került, rajta ugrál Loui a többiek pedig a kezeit és lábait tépik le.
-Várjatok meg, enyém a feje! -szóltam oda.
Igen, kicsit bizarr de most megfizet! A saját kezeimmel nyírom ki a szemétládát...
Ráugrottam a fekvő testére és ütni kezdtem a fejét. Zayn jelent hirtelen meg:
-Tessék Harry, ezt most törtem...
És átadott egy fa karót. Dühösen elmosolyodtam majd rászóltam Ryanre:
-Ezt Melodie-ért! -majd beleszúrtam a karót- Ezt Eleanorért! -forgattam rajt egyet- Ezt a házunkért!- még egyet forgattam- De még egyet Melodie-ért!
Majd letéptem a fejét.Testét kezdtem darabokra tépkedni mikor Liam szólt rám:
-Haver, elég! Nem hallod?! HARRY ELÉG! -szólt rám erélyesen.
Még egy utolsót bele rúgtam a maradványokba majd egy helyre tettem azokat. Niall hozott egy gyufát amivel meggyújtottuk a testrészeket. Lassan lángra kapott majd fokozatosan égett el.. A tűz mellől nem mozdultunk míg teljesen el nem égett.



  



*Melodie szemszöge*


Itt ültem Eleanorékkal a fa alatt miközben vártam, hogy Harryék mikor érnek vissza. Remélem is, hogy visszatérnek mindannyian mivel Ryan erős, nagyon erős. Azt sosem bocsánatám meg magamnak ha bármelyiküknek is valami baja esne. Nem hagyna élni a bűntudat. Kezem remeg ha csak rá gondolok, hogy valamelyiküknek is baja esik...
-Nyugi, semmi baj nem lesz! -nyugtatgatott Dani de erről Ő sem volt teljesen meggyőződve..
-Ezt mondod? És mi van ha már semmi sem lesz rendben? Mi lesz ha valaki megsebesül? Miattam! Érted?! Miattam van minden! Kár volt utánam jönnötök, jobb lett volna ha csak nekem esik bántódásom! -rohantam ki neki hirtelen majd könnyeim is utat törtek maguknak.
Eleanor és Danielle közel húztak magukhoz majd csitítgatni kezdtek. Ám rám ez nem volt hatással. Általában nem vagyok az a mindenért síró kis csaj de ez elég mérvadó...
Vegyük csak sorban: ott vannak a srácok akikre testvéreimként tekintek. Ott van Louis aki a legjobb barátom és szintúgy a bátyámnak számít. És ott van Ő. Harry.. Őt nem tudom elhelyezni és attól félek, hogy most már nem is fogom tudni....

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tuti rész volt!
    jujj
    Várom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Uhh... hát tegnap kezdtem el olvasni a blogodat és reméltem, hogy valami ilyesmivel fogsz majd "meglepni" minket! :)

    VálaszTörlés
  3. Már nagyon vártam ezt a részt! ahogy Harry széttépi Ryan-t! fantasztikus!

    VálaszTörlés
  4. Nem sűrűn olvasok blogot, de ezzel nem bírok leállni!
    Gyorsan kövit! :D
    Aida voltam!

    VálaszTörlés
  5. Mivel én már protekciósként elolvashattam hamarébb (hihihi :) ) nem ért nagy meglepetés de azért még nagyon jó! Kérném a kövit! Köszöntem! :D
    Rozál voltam. U.I. holnap nem meek sulibaaa! Legyél fent fbn!

    VálaszTörlés