2013. június 21., péntek

18.Fejezet: Éjjeli csata

Sziasztook! Íme a 18. rész :)) köszönöm a komikat és a látogatókat, tényleg jól esik minden :)) Jó nyarat és nyaralást mindegyikőtöknek :))
Új rész: 4 komi és 3050 látogató :))
Bocsi ez a rész kicsit rövid lett :/ Puszii Zsófii :))





-Mindenki szobájába egyet és egyet a nappaliba is...-


A srácok öt óra körül hazaértek. Mikor beléptek én a nappaliban lévő, barna kanapén ültem és hanyagul rájuk néztem. Mindegyikük engem nézett majd a szemük is felcsillant. Mindenki külön köszönt is de ekkor én már nem rájuk néztem. Hanem valami idióta szappanoperára ami épen ment. Igazából nem volt semmi érdekes csak a szerepemből nem akartam kiesni.
Mikor leültek mellém én felálltam és felmentem a szobámba. Igen, már én is sajnálom Őket de amint alszanak bevethetjük magunkat. Csatlakoztattam a kamerákat a laptophoz és megnéztem az "adást". A nappaliban lévő kameránál megnéztem a hangot is. Ép arról beszéltek, hogy mi lehet a bajom. Találgattak és volt pár nagyon furcsa elképzelés is. Ezeket inkább nem részletezném. És hirtelen jött egy témaváltás. Harry elkezdett beszélni. Megkérdezte, hogy szerintük mikor vigyen el randizni. Hüm, érdekes. Erre a válasz az volt, hogy előbb most békéljek meg. Na kösz!
Rövidesen minegyikük nyugovóra tért, ezt kamerán keresztül figyeltem. Nos igen, apró bökkenő, hogy Harry meztelenül alszik.... Éreztem, hogy arcomra pír szökik fel és a kamera képét egyből továbbhajtottam. A többieket is megnéztem és bebizonyosodtam arról, hogy mindenki alszik. "Félve" de izgatottan visszatekertem Harry-hez és már Ő is aludt. Ez az, végre!
Felpattantam a laptoptól majd elindultam Daniékat felkutatni. Azonban ők már vártak rám a nappaliban:
-Szia! -suttogták- Akkor mivel kezdünk?
-Hali! Szerntem a vízibombákat engedjük tele vízzel először majd hozzuk ide!
Bólintottak majd így is tettünk. Ötven darabot engedtünk tele és ilyen kis kádban cipeltük őket a nappaliba.
-És most? -kérdezi Danielle nevetve.
-Most először Zayn lesz a célpont. Ő alszik legrégebb óta!
A vásárolt holmik közül elő szedtük a női parfümöt, pár filcet és ezekhez még a csajok tettek hozzá sminket. Ó Zayn jövünk ám! Muhahahahaaa! Igen, jól vagyok.
Felsomfordáltunk az emeletre és benyitottunk hozzá. Megpiszkáltuk de aludt szóval nekiláttunk. Én írtam a felsőtestére, majd parfümöztem. El és Dani pedig sminkeltek. Ilyen japán arc szerűségre jó sok sminkel. Én pedig ráírtam: Szeretlek Eleanor, Danielle és Melodie majd szívecskét és rányomtam jó sokat a parfümből. Összepakoltuk a cuccokat majd kiosontunk. A folyosón pacsiztunk egyet halkan majd mentünk a kövi szobába: Niall.
Jobban mondva lementünk először a cuccok másik feléért majd úgy be Niall-hez. Hozzá bevittünk egy sötétkék hajfestéket tusfürdőt és filceket. Ugyan azt ráírtam a felsőtestére amíg Eleanor lelocsolta tusfürdővel Danielle pedig bekékítette a haját. Ez is kész, jön Louis.
Beléptünk hozzá, Ő takaró nélkül egy szál boxerben. Halkan összedörzsöltem a kezem majd kiadtam az utasítást. Testfesték: vörös testfesték és sárga hajfesték plussz női parfüm. Igen, nem vagyunk százasak. De mindegy, végre nevetek egy jót. Miután evvel készen lettünk, jött Liam. DE előbb visszaszaladtam ráírni fekete filccel Louira, hogy szeret minket. És akkor most jött Liam. Rá is ráírtam majd kisminkelték Őt is a csajok. Ezen kívül kapott egy kis piros hajfestéket. Végeztünk, most jön Harry. Figyelmeztettem Őket, hogy meztelenül alszik mire megkérdezték, hogy honnan tudom. Elmondtam. Hatalmasat mosolyogtak és egy párnát szorítottak a fejükhöz nehogy felkeltsenek valakit. Lenyugodtak. Bementünk Harry-hez majd ráírtam a szokásosat ám nem filccel. Mézzel írtam majd arra tollpihét tettünk. Haját rózsaszínre festettük és kisminkeltük. Bementünk a szobámba majd megnéztük a kamerákat. Oké, minden kész.
Következő lépés: sikítunk mindannyian egy hatalmasat majd futunk le a nappaliba, hogy meg tudjuk őket dobálni vízibombával.
-Na akkor háromra! 1....2....3! ÁÁÁÁÁH!
És sikítottunk miközben a laptopot néztük. Mindegyikük felpattant majd rohant.
-Akkor most nekünk is futás!
És elkezdtünk lefelé futni. Amikor az ajtómon ki értünk meghallottuk a kövi kiáltásokat: "Hogy nézel ki!" "Úristen!" "Mi a.." "Ott futnak!". De erre mi már a lépcsőn voltunk. Pislogtunk párat ám arra már a srácok birtokba vették a vízibombákat...
-O-o! -szólt Eleanor- FUTÁÁÁÁS!
Majd rohanni kezdünk. A srácok közül pedig azt hiszem Niall szólalt meg:
-TÁMADÁÁÁS!
És dobálni kezdtek. Szerencsére nem öltöztünk át de mindannyiunk pólója sajnálatunkra fehér volt... Mondanom sem kell hol céloztak minket. Érdeklődően bámultak minket futás közben. Elálltak minden lehetséges benti menekülőutat miközben már rendesen űrítették a "kád" tartalmát. Ép engem talált fejen egy zöld "bomba". Sarokba szorítottak minket mikor Danielle megszólalt:
-Gyertek Csajok most már csak az udvar maradt!
Kifelé futottunk. Mikor kiértünk az udvarra hirtelen jött egy "szellő"  majd engem felkapott Harry, El-t Louis, Dani-t pedig Liam és poénból Zayn is Niall-t majd beugrottak velünk a medencébe.. Egy kis éjszakai fürdőzés! Remek!
Benne voltunk a medencében ahol természetesen még jobban eláztunk. Miután feljöttünk a víz alól körbenéztem. Láttam, hogy Eleanor és Danielle pólója már teljesen átázott ezáltal tökéletesen tapad az alakjukra valamint a fekete illetve a rózsaszín melltartójuk csak úgy virít. Észbe kaptam. Gyorsan végignéztem magamon s minő meglepő: én nálam sem volt más a helyzet....
Harry hátulról átölelt. Még szerencse, hogy a medence azon részén voltunk ahol mindenki lába leér. DE! Harry nem ruhában alszik mint a többiek..
Szélsebesen megfordultam és nem olyan feltűnően -már ha lehet úgy- odakukkantottam. Huh, hála az égnek volt rajt egy boxer. Megpróbáltam nem bevörösödni mivel látta, hogy hol figyelem..
-Mit nézel? -kérdezte fülig érő vigyorral.
-Semmit...
-Ne tagadd! Én nem nevezném semminek, elég méretes példány!
-Hülye! -ütöttem bele a mellkasába majd lebuktam a víz alá.
Igen, lebuktam és elúsztam valamerre. Akármerre csak ott ne maradjak címszó alatt. Na meg persze, hogy ne lássa a paradicsom színeiben pompázó arcomat.
Sellőmódban úsztam, azaz a víz legalján. Még kisebb koromban szoktunk így úszni egy-egy kiránduláson. A sellős sorozat, a H2O hatására. Bevallom, jól esik így úszni.
Úsztam amíg neki nem ütköztem valaminek. Vagy inkább valakinek. Ez egy láb...
Azonnal feljöttem a víz alól és megpillantottam Niall-t. Kicsit nagyon megijedt tőlem.
-Ennyire ijesztő lennék?
-Mit csináltál te ott lent?
-Úsztam...
-Meg fogdostál!
-Nem igaz csak nekimentem a lábadnak!
-Aha aha aha persze! Nevezd ahogy akarod!
-Feladom, veletek nem lehet éjjel beszélni -sóhajtottam majd tovább haladtam...
Kiúsztam a medencéből majd felrobogtam a szobámba, átöltöztem majd bevetettem magam az ágyamba. Ennyi mára nekem bőven elég volt!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó! Kövit hamar! :D

    VálaszTörlés
  2. Wíííí ez igen jóóóó réész! Áááá a Harrys részen szakadtam XD És igen 100 sőt 1000% hogy Lody Niallt fogdosta a víz alatt! Tőled kitelik XD Hamar kövit mert tudom hogy már kész van a kövi! Ha nem hozod nem mesélek! Ja és további hülye becenevekkel jutalmazlak! Szóval holnap hozod a kövit. Jó? Tudtam én! :D
    Rozál voltam! ♥

    VálaszTörlés
  3. Naaagyoon jó! Ezen a részen sokat nevettem :D Már függő lettem XD Gyorsan a kövit! :) ;)

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁÁ nemrég találtam rá de kva jó! köviiit!

    VálaszTörlés