2013. június 1., szombat

7. Fejezet: Ebéd és utána

-Nincs mit- mosolygott. Gyere!-






-Jól van, jövök már! Öhm elmegyek a fürdődbe átöltözni...
-Felőlem itt is öltözhetsz! -kacsintott rám.
-Inkább kihagyom- majd nevettem.
-Te tudod!
Majd megfogtam a ruhát és bementem a fürdőbe. Átöltöztem majd szerváltam Niall-tól egy fésűt kölcsönbe. Megfésülködtem majd hajam átdobtam az egyik oldalra. Mikor a tükörben leellenőriztem magam, kiléptem. Niall elismerően füttyentett mire nekem pír szökött fel az arcomra. Ő már fel volt öltözve.
-Ugorj fel Mel!
-Mi?!
-Ugorj fel a hátamra!
-Hát jó...
Majd ugrottam. Könnyedén elbírt majd leszáguldott velem a konyhába. Leellenőriztük a kaják állagát meg hőmérsékletét. Miután megbizonyosodtunk, hogy minden rendben, bementünk a nappaliba.
Belekaroltam Niall-be és így mentünk be.
Niall tapsolt párat majd elkezdtem:

-A figyelmeteket szeretném kérni! Az ebéd elkészült és mi leszünk a pincérek. Szeretnénk beinvitálni önöket az ebédlőbe. -majd átvette a szót Niall.
-Libasorban sorakozzatok! Én vagyok Niall, a kukta. Ő pedig Melodie a főszakács -erre én pukedliztem- Kérem önöket, hogy akkor jöjjenek velünk.
Felálltak majd a sorrenbe álltak. Követtek minket az ebédlő részben majd kihuzogattuk a Szőkeséggel a vendégeknek a széket majd én bevonultam a konyhába. Hallottam, ahogyan Niall felkonferálja sajtkrémlevest. Felvettem egyszerre négy, ismétlem négy (!) tányérat majd kibotorkáltam a "vendégekhez". Illedelmesen letettem elősször a hölgyek elé, majd a két a legidősebbnek Louinak, majd Zaynnek is. Egy másodperc sem telt el és Niall is kihozta a másik két úri vámpírnak a kaját.
Mi ugye pincér szerepünkhöz híven nem ettünk, pedig láttam Niallen, hogy majd kiesnek a szemei. Behívtam a konyhába majd mondtam neki, hogy ehet. Nem kellett kétszer mondani, egyből megevett mindent. Kinéztem a vendégekhez majd elkezdtem bekonferálni a rántott csirkét. Miután bekonferáltam Niall jött be egy tálcával amin körübelül harminc csirke láb/mell pihent saláta ágyon. Én egyik kezemben kihoztam a rizses tálat, a másikban pedig a savanyúságot. Niall egyből visszament a konyhába elpusztítani a maradékot, ameddig én leszedtem az asztal közepére összetett tányérokat. Mikor visszaértem az a látvány fogadott, hogy Niall szájából három csirkeláb lógott ki. Elnevettem magam a látványon. Hihetetlenül aranyos volt de egyben kicsit gusztustalan is. Amint végzett egyből kirohant felkonferálni a nyomában velem. Mikor odaért
ép színpadiasan belekezdett volna mikor Liam félbeszakította:
-Pincér bá' kérem tiszta rizs az arca!
Niall erre felém fordult, hogy igaz-e mire én felnevettem és bólogattam, hogy igen. Gyorsan letörölte magáról majd inkább átadta nekem a szót.
Mielőtt én is belekezdtem volna Louis megfogta a desszerthez járó kis villát és a poharát majd hozzáütötte a villát a pohárhoz.
Mondanom sem kell: egyből összetörött... És természetesen mindenki röhögött. Én már a hasam fogtam és az ajtónak dőlve röhögtem miközben már a könnyeim is kicsordultak. Így volt evvel mindenki. Louis értetlenül nézett az előtte szilánkokban heverő volt poháron. Nem értette, hogy hogyan tudta széttörni. Miután végeztem a nevetgéléssel elindultam összeszedni a darabokat. Már csak pár darab volt hátra mikor én szerencsétlen elvágtam a kezem:


 



Nyeltem egy nagyon. Elvégre mégis csak a vérre buknak....
-Oooops... Öhm.. az ebéd többi részét Niall vezeti le, köszönöm a figyelmet.
Majd felrohantam a szobámba amilyen gyorsan csak tudtam. Berohantam a saját fürdőmbe amit most találtam meg, majd hideg víz alá tettem a kezem. A vérzés nem akart elállni.. Inkább egyre jobban vérzett.. Ajj!
Egy hajgumit tekertem az ujjam tövéhez, hogy szorítsam a vérkeringésemet az ujjamban, ám a hideg víz alá is visszadugtam. Az ajtómon kopogtattak...
Hezitáltam. Nem tudtam, hogy ki az és hogy ki kellene-e nyinom egyátalán.
-Sziia....Ki vagy?  -kérdeztem rá.
-Danielle és Eleanor vagyunk, segítünk csak engedj be!
-Pillanat!
És kinyitottam. Gyorsan behúztam őket majd visszacsuktam és bezártam az ajtót.
-Mi volt a reakciójuk? -kérdeztem rá végül.
-Eléggé megfeszültek majd elindultunk fel hozzád segíteni.
-És most meddig nem mehetek a szemük elé?
-Ameddig el nem áll.
-Értem. Elállni még nem állt el teljesen...
-Muti!
Megnézték az ujjam majd segítettek elállítani a vérzést. Viszont támadt egy ötletem is amit később megosztok velük.
Lassan lejöttek velem a lépcsőn ahol az öt srác már várt ránk a nappaliban. Louis és Harry aggodalommal néztek rám míg Zayn és Niall megkönnyebbültek. Liam szaladt oda hozzám, majd megnézte a "sebem" .
Miután meggyőződött arról, hogy sehol nem szivárog és nem szennyezett, továbbá nincs bent üvegszilánk, elengedett. Most jött el az én időm!

-Srácok, szeretnék ma este Perrie-nél aludni... mivel régen voltunk már együtt.. öhm elmehetek?
Kaptam hét egy értelmű igen-t szóval felhívtam Pezzt:
-Sziió Csajszii!
-Nocsak! Sziia! Már azt hittem elfelejtettél!
-Dehogy is! Ráérsz este?
- Igen! Csak neem...-kérdezte energiával teli hangon a legjobb barátnőm.
-Csak deeee!!! -nyújtottam el.
-Akkor.... csajosest! -sikította el.
-Igeen! Feltéve ha nem zavarok.
-Te?! Sosem zavarsz! Akkor gyere este hatra én mindent elrendezek semmit sem kell hoznod, mindenről gondoskodok!
-Rendben! Akkor este hat! Szióó! Puszii!
-Sziia! Szeretlek!
Vigyorogtam mint a tejbe tök. Négy óra volt... szó se róla, jól elhúzódott az ebéd! Ráadásul a desszerttel megvártak. Milyen kedvesek! Muhahahahaaaa! Na jó, normális vagyok! Visszamentünk az asztalhoz majd szeleteltem sütiket és megettük. Be kell vallanom: hihetetlenül finom volt!Beszélgettünk még és ittunk is.. persze én csak Cola-t mivel nem részegen megyek
a legjobb barátnőmhöz. Öt óra... hmm még egy óra, de Pezz innen fél órára lakik, így hát már csak fél. Ezt a logikát! Azt a maradék fél órámat avval töltöttem, hogy felmentem facebook-ra és Twitter-re. Mivel semmi izgalmas nem volt, ezért nem repült evvel az idő.. Még negyed óra... ahw ez uncsiii!DE kitaláltam a megfelelő negyedórás programot: YouToube ------> Adam Lambert. Imádom ezt a pasit. Az összes számát egytől egyik kívülről fújom, szóval most sem volt nehéz kikapcsolódnom.Tíz perc eltelt szóval az az öt perc már semmi így elkezdtem búcsúzkodni. Miután mindenkit megpuszilgattam és megöleltem felvettem a cipőm és elindultam...





 Puszii: Zsófiii :))

2 megjegyzés:

  1. Szia! Jó a blog! De az "evvel" szót nem tudod másra átírni? Mert kicsit idegesítő! De a blog az csodás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! :)) Köszii :) Ebben a részben 2 evvel-t számoltam. Itt hagyom, de legközelebb mindenképp ügyelni fogok rá :))

      Törlés