2013. június 7., péntek

10.Fejezet: Vallomás


Sziasztook! Vége van a sulis hajtásnak szóval most már tényleg gyakrabban hozom a részeket. Kicsit elszomorított, hogy a 9. Fejezethez egyetlen egy komment sem érkezett.... DE elnézem.
Most meghoztam a következő részt ami hosszabb lett :) Új bejegyzéz 2 megjegyzés után lesz :))
Jó Olvasást :))



-Ühüm.. Majd lehajtottam a fejem és elmormoltam: Sajnálom! De nem tudom miért tettem..-



Fejemet lehajtottam, majd utat engedtem a könnyeimnek... Nagyon rossz az az érzés mikor nem emlékszel arra amit tettél. Na, én most pont ezt élem át. Felforgattam az egész lakást! Egyre erőteljesebben zokogtam. Harry átölelt. Ölelése biztonságot sugárzott és nagyon kellemes volt. Fejemet a vállára hajtottam és úgy sírtam tovább. Lassan már át áztattam a pólóját. Hirtelen nem éreztem a lábam alatt a talajt. Harry felemelt. Én tovább folytattam a sírást. Egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Most még is mit kellene tennem?

Egy szempillantás alatt a szobámba voltunk. Óvatosan letett az ágyra majd kisétált a szobámból. Miért hagy magamra? Miért tettem ezt az egészet? Ez Ryan műve? Ilyesmi kérdések kavarogtag a fejemben. Fürödni és átöltözni már lusta voltam szóval így aludtam el.
Nem aludtam mélyen mivel álmomban is gondolkodtam. Eddig kerültem Harry-t mivel Ő gyengéd érzelmeket is táplál irántam ezen kívül még ott a bevésődés is.

 Arra jutottam, hogy holnap mindenképpen beszélnem kell vele. Minél előbb annál jobb!



*Reggel*



Amint felébredtem, elindultam zuhanyozni. Kivettem a táskámból a ruhámat. Ez az utolsó ruhadarabom itt.. Első nap a srácok adtak ugye éjszakára ruhát. Azon a reggel felvettem azt a bulizósat
majd miután elmentem a kunyhóba ott átöltöztem. Majd tegnap Perrie adott ruhát. Mivel minden buliba viszek pót ruhát ezért elővette a táskámból most is. Besétáltam a fürdőbe majd levetkőztem, beálltam a zuhanyfülkébe s magamra engedtem a vizet. Húsz perc elteltével végeztem. Megtörülköztem majd felvettem a táskámból turkált összeállításomat:





Hát igen.. Ennyi ruhát tudok begyömöszölni a tatyómba. Szép munka mi?
Miután evvel is készen lettem, lesétáltam a nappaliba kezemben a cipővel. A káosznak nyoma sem volt se a nappaliban, se a konyhában. Mikor benéztem a konyhába, a sütőnél Louis-t pillantottam meg amint azt hiszem tojást süt. A háta mögé léptem majd befogtam a szemét.
-Nah ki vagyook? -kérdeztem elváltoztatott hangon.
-Melodie!
Majd megfordult és felkapott.
-Jó reggelt! -szóltam.
-Neked is! Minden rendben már?
-Aham. Louis figyelj én tényleg sajnálom és nagyon szarul érzem magam most ez miatt és...
-Ssssh! Semmi baj! Nem csináltál semmi rosszat!
-ÁÁÁ! Dehogy! -forgattam meg a szemem.
-De! Semmi helyrehozhatatlant nem tettél!
Mielőtt én is visszaszólhattam volna, lejöttek a többiek. Olyan zombi üzemmódban mozogtak.. (xD) Elmorogtak egy "Jó Reggelt" majd Loui felszolgálta a desszertet amit jóízűen mindenki elfogyasztott.
Valami hiányozhatott nekik.... Bingó! Mi hiányozhat egy vérszívónak? Naná: vér.
-Srácok! Azért vagytok ilyenek mivel.. -majd Harry szemébe néztem aki belelát a gondolataimba.
-Igen Lody. Eltaláltad. -majd száját egy féloldalas mosolyra húzta.
-Hát okéé.
-Figyelj Mel! Ma stúdiózni megyünk. Szeretnénk ha velünk jönnél! -szólt Liam.
-Rendben. Öhm hányra is?
- Egyre. -szólt közbe Zayn.
-Értem.  Mivel úgy látom mindenki készen van...Harry, beszélhetnénk?
Bólintott majd felállt. Biccentettem, hogy kövessen mire Ő úgy tett. Kimentünk a kertben lévő hintaágyra majd leültünk. Egymással szemben. Erre Ő érdeklődően nézett rám.
-Szóval, csak meg szeretném beszélni ezt az egészet. A berögződés részt már tudom mi, csak arra szeretnék kilyukadni.. öhm.. izéé. Hol van a stúdió? -rögtönöztem gyorsan. Én marha! Még ezt sem tudom elmakogni?! Ráadásul jobb sem jutott az eszembe.. Na ne már!
-felhúzta a szemöldökét majd válaszolt: nem olyan messze.. kb tíz perc talán...
Majd kezei az enyéimre siklottak.
Lágyan  megszorította és folytatta:
-Tudom, hogy nem ezt akartad. Csak nyugi! Akármi is az, én őszintén fogok válaszolni!
-Öhm... -nagy levegő-
Tényleg tetszem?
Látszólag meglepte a kérdés. De nem habozott sokat, magabiztosan rávágta:
-Igen. Tényleg tetszel... -pirult el. Jajj! Olyan aranyoos!
Az állam szerintem a talajt súrolja. Megdöbbentem.
-Mi az? Mi taglóz le ennyire? -kérdezte félve.
-Nem tetszhetek neked! Én senkinek sem tetszhetek...-hadartam el.
-Miért nem?
-Mert..mert..mert én ronda vagyok.
-Te hülye vagy, nem pedig ronda. -nevetett fel.
-Nagyon vicces! -dugtam ki a nyelvem- Akkor meg hülye.. Így se, úgy se illek hozzád.
-Először is: Ha még egyszer kidugod leharapom! -poénkodott- Másodszor is: Nekem senki más kell csak te...-nézett rám, egyenesen a szemembe, mire én elkaptam a tekintetem. - és addig nem nyugszom ameddig meg nem szerezlek... Csak egy esélyt adj! Kérlek!
-Rendben.. De előre szólok: nem vagyok könnyű eset! -nevettem el.
-nevetett majd: Akkor.. Eljönnél velem egy randira?
-Nagyon szívesen!

3 megjegyzés:

  1. szia! nekem nagyon tetszik a blogod.azért remélem Rayen lebukik.hozd gyorsan a következőt!!! xxx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó! A blogra úgy... 2 órája találtam rá Facebookon. De nagyon tetszik!! Gyorsan a kövit! ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó.!! Siess a kövivel.!! :)

    VálaszTörlés